Õpetaja arendamine
Pealkiri | Autor | Aasta |
| Bränd ja lapsed - särav pilguheit tänaste laste mõttemaailma ja nende suhetesse brändidega | Lindstrom, Martin | 2004 |
| Üldoskused - õpilase areng ja selle soodustamine koolis | Ots Aivar | 2005 |
| Aktiivõppe meetodid - II | Salumaa, Tarmo | 2006 |
| Aktiivõppe meetodid | Salumaa, Tarmo | 2004 |
| Euroopa keeleõppe raamdokument | Tõnu Tender | 2007 |
| Eesti rahvakooli ja pedagoogika ajalugu - I Eellugu ja algus kuni Põhjasõjani | Andresen, Lembit | 1997 |
| Ajakohastatud õppemeetodid | Salumaa, Tarmo | 2003 |
| Kuidas kohaneda võõras kultuuris? | Pajupuu, Hille | 2000 |
| Kümme aastat eesti keele kui teise keele õppematerjale 1991-2001 | 2002 | |
| Kümme aastat eesti keele kui teise keele õppematerjale 1991-2001 | 2002 | |
| Mälu | Tulving, Endel | 2002 |
| Sisehindamine koolis | Salumaa, Tarmo | 2004 |
| Tiigriõpe: haridustehnoloogia käsiraamat | 2009 | |
| Ülesmäge - täiskasvanud õppijate edulood | 2008 | |
| Õppiv kool - [viie distsipliini käsiraamat haridustöötajatele, lapsevanematele ja kõigile, kellele haridus korda läheb] | 2009 | |
| Põhikooli riiklik õppekava | 2010 | |
| Emakeele abiõpe | Karlep, Karl | 2003 |
| Olla olemas - käsiraamat kriisidest õpetajatele koolides ja lasteaedades | 2011 | |
| Eesti rahvakooli ja pedagoogika ajalugu - II Kaheksateistkümnes sajand | Andresen, Lembit | 1999 |
| Elu hariduse radadel | Veiderma, Aleksander | 2000 |
| Lühinäidendid - väärtuskasvatuse abivahend koolidele | 2012 | |
| Õppemeetodid väärtuskasvatuse teenistuses - miks ja kuidas? | 2012 | |
| Väärtusarenduse analüüs - miks ja kuidas? | 2011 | |
| Väärtused, iseloom ja kool - väärtuskasvatuse lugemik | 2009 | |
| Esimene meetod - keeled | Ojamets, Ott | 2013 |
| Rühmadünaamika võõrkeeletunnis | Hadfield, Jill | 2010 |
| Aktiivõppe meetodid - III | Salumaa, Tarmo | 2010 |
| Märka ja toeta last - sagedamini esinevad terviseseisundid ja puuded õpilastel : teatmik õpetajatele | 2010 | |
| Vabariigi Valitsuse 06.01.2011. a. määrus nr. 1 "Põhikooli riiklik õppekava" ja määruse lisad - Merlecons toimetised. Seeria B | 2011 | |
| Keeleõpetaja laagriraamat | Laidla, Siiri | 2003 |
| Kommunikatiivse keeleõppe lühikursus | Krall, Ingrid | 1997 |
| Olen vabatahtlik, muudan maailma! | 2011 | |
| Keelekümbluse käsiraamat | 2009 | |
| Klassi juhtimine - kuidas saavutada õppivat, sõbralikku ja kokkuhoidvat klassi | Krips, Heiki | 2017 |
| Suhtlemine probleemsete õpilastega | Krips, Heiki | 2012 |
| Imet loomas - õpetajalt õpetajale | 2015 | |
| Eetika ja moraal - kõik algab meist endist | Tuulik, Maie | 2002 |
| Õpetajate kool - kuidas tunda ennast õpetajana paremini | Gordon, Thomas | 2006 |
| Teadlik hingamine - tervise ja elujõu allikas | Brennan, Richard | 2017 |
| Autismi olemus - neuroloogilise mitmekesisuse kaitseks | Veskis, Kaarel | 2018 |
| "Laps ja vägivald" - rahvusvahelise konverentsi ettekanded : [02. juuni 2000, Tallinn] | 2001 | |
| Ettevõtliku õppe juhendmaterjal | 2011 | |
| Spetsiifilised õpiraskused - mida oleks õpetajal tarvis teada | Hudson, Diana | 2019 |
| Hea kooli käsiraamat | 2017 | |
| Klassijuhataja käsiraamat | 2020 | |
| Kuidas oma lastele väärtusi õpetada | Eyre, Linda | 2014 |
| Tugev aju | Hansen, Anders | 2018 |
| Meeskonna arengu juhtimise kunst | Aguilar, Elena | 2023 |
| Juhtide kollektiivne tõhusus | DeWitt, Peter M. | 2023 |
| Tarkus tuleb tasapisi | Tammiste, Halliki | 2014 |
| Kaasav haridus | Aus, Kati | 2024 |
Avaldatud 14.08.2019.
Viimati muudetud 05.12.2024.