Uudised

Mängides õpime 05. oktoober KJAPK


1 oktoobril digipäeva raames viisime läbi algklassides tegevused, mille eesmärgiks oli mängides õppida.

1.a klassi õpilased töötasid esimest korda klassiruumis tahvelarvutiga. Nad said teada, mis on "aadress" ja "parool". Lapsed tutvusid oma kooli e-postiga ja õppisid sisenema Stuudiumisse. Vene keele tunnis täitsid nad ülesandeid elektroonilistes õpikutes.

3.-4.e klassi õpilased matemaatika tunnis täitsid ülesandeid tahvelarvutites olevates rakendustes. Õpilased töötasid omas tempos, õppisid avastades, mis süvendab, kohandab, treenib ja rikastab nende arusaamu.

Animatsiooni töötoas tegime toredaid animatsioone arvutiprogrammis ABCya! Animate. Vahvad tegelased tõid lastele palju rõõmu. Osalesid 3.-4. klasside õpilased, kokku 77 andekat toimetajat. 

Täname kõiki osalejaid, õpetajaid ning kanname meie digipäeva tegevused EL Code Week 2021 kaardile.

Pildialbum on siin LINK

infojuht

1 oktoobril digipäeva raames viisime läbi algklassides tegevused, mille eesmärgiks oli mängides õppida.

1.a klassi õpilased töötasid esimest korda klassiruumis tahvelarvutiga. Nad said teada, mis on "aadress" ja "parool". Lapsed tutvusid oma kooli e-postiga ja õppisid sisenema Stuudiumisse. Vene keele tunnis täitsid nad ülesandeid elektroonilistes õpikutes.

3.-4.e klassi õpilased matemaatika tunnis täitsid ülesandeid tahvelarvutites olevates rakendustes. Õpilased töötasid omas tempos, õppisid avastades, mis süvendab, kohandab, treenib ja rikastab nende arusaamu.

Animatsiooni töötoas tegime toredaid animatsioone arvutiprogrammis ABCya! Animate. Vahvad tegelased tõid lastele palju rõõmu. Osalesid 3.-4. klasside õpilased, kokku 77 andekat toimetajat. 

Täname kõiki osalejaid, õpetajaid ning kanname meie digipäeva tegevused EL Code Week 2021 kaardile.

Pildialbum on siin LINK

infojuht